Livet Är En Resa

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Malin - 8 oktober 2013 11:08

Förlåt för dålog uppdatering =( Har haft mycket nu och sen skriver jag mer på min andra blogg malinanderssons.blogspot.com och jag har inte bestämt om jag ska sluta här ock forsätta på min andra som jag har skrivit på i många år.. Men som jag känner nu så blir de på den andra bloggen..


Jag hade ju en idee av att skriva här och de var att göra många videobloggar men de vill aldrig laddas upp =( skriver ju från antingen mobilen eller plattan då jag ej har en dator =( Min funkar tyvär inte längre men när jag har råd ska jag fixa mig en dator =)


Har ni några tips hur jag ska göra och blogga om här så skriv gärna =)


Har börjat gjort överlevnadsarmband =)

Här får ni bilder de är inte på alla då jag inte har alla på mobilen =)

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej på 25år och här skriver jag om mitt liv och om funderingar och om musik och hudvård och smink

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards