Livet Är En Resa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin - 31 augusti 2013 11:15

Sitter i soffan och kollar på fälttävlan och de är terängritten idag :-) dom visar på 1an från EM och dom är i Malmö och tävlar...
Ska damsuga och tårka golven strax och sem möta upp Marika vid bussen :-) så idag blir de en massa snack och skratt :-D vi ska även äta tacos :-D

Tänkte ni ska få lite bilder fråm storsjöyran som var för en månad sen som är en festival. De var min bästa festival på länge :-D:-D

Av Malin - 30 augusti 2013 21:44

Glömde säga att min andra blogg heter malinanderssons.blogspot.com :-)

Har ikväll städat men blev ej klar men de gör jag en annan dag :-) Imorgon kommer min underbara vän Marika och vi ska äta tacos och kolla på film och snacka en massa :-D

Imorgon får ni hålla utkik här om ni gillar smink för då kommer de ett inlägg om vad jag anväder för smink och lite tips :-D
Nu ska jag se på tven och sen ta och sova :-D

Av Malin - 30 augusti 2013 18:44

Välkommen till min nya blogg eller jag tänkte prova blogga här och se hur jag tycker denna blogg är :-D Vill prova något nytt då jag varit på blogspot i många år och känner att jag vill ha något nytt :-D men kommer nog inte ta bort bloggen som är på blogspot då jag har många fina minnen på den då jag hade min nordsvenk och fick tyvärr avliva henne för 2 årsen :-(
Jaja till något annat :-D Här kommer jag då skriva om mitt liv och funderingar och tankar och kommer skriva lite om hudvård och smink och om olika utrustningar till hästar jag gillar mm :-D

Kanske ska berätta lite om mig själv också :) Jag är en tjej på 25år som älskar att sjunga och är med i en kör som heter Caming gospel och jag bor i Jämtland. Är ljust nu arbetslös... Jag är också en häattjej som har ridit i 21år men har varit bland hästar sen jag var 1år :-) Har haft 7 hästar som jag både ägt och haft på foder sen har jag varit medryttare på en del och ridit vänners hästar :-) Jag har även gott häst och smådjur i gymnasiet och jag älskar att köra NH och kör lite paralli horsemanschip har också hjälp några med sina problem hästar har även haft en egen problem häst och ridit till travare.

Ja vad mer kan man skriva. Man kan skriva mycket om mig :-D:-D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej på 25år och här skriver jag om mitt liv och om funderingar och om musik och hudvård och smink

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards